Ingin Mengetahui tentang LELAKI? Jom.....  

Posted by: kiNaKoYu @ AsMaWaTiE ALiaS in


Ramai perempuan x tahu sepenuhnya tentang LELAK I ni. kadang- kala mereka ni buat sesuatu yg lelaki tidak suka. sehingga boleh menyebabkan kesedihan dan kerungsingan berlaku pada diri mereka tanpa kita sedari...

Nak tahu? meh baca selanjutnya tentang LELAKI....
  • LELAKI mmg dilahirkan dengan perasaan yg kuat terhadap wanita. sbb mereka suka melihat wanita. lagi2 wanita cun...
  • LELAKI akan cuba tiru gaya selebriti atau berlagak macho atau poyos hanya ingin pikat hati wanita.
  • LELAKI juga blh menjadi seorang yg begitu sensitif dan mengambil berat. Kebanyakannya, LELAKI sebenarnya tidak mengetahui perasaan sebenar yg dirasakan oleh seorang wanita.
  • Nak tahu juga...mereka ini blh menerima penolakan dgn baik dan cuba menonjolkan sikap kelakian dorang utk menambat hati wanita.
  • Malah LELAKI boleh menyukai wanita yang mempunyai banyak persamaan dgn mereka sama ada dari segi pemikiran atau minat. oleh itu, byk yg blh dibualkan atau dikongsi bersama.
  • Kalau korang nak tahu.....mereka juga akan berasa resah bila berhadapan dgn situasi ingin mengajak wanita keluar utk kali pertama.
  • LELAKI juga tidak blh belajar kesemuanya pasal wanita dari library atau buku semata-mata. Oleh itu, mereka selalu keliru dengan sikap wanita dan tidak faham kenapa wanita bersikap begitu...begini...
Dan....

LELAKI
bukanlah sempurna 100%, walau bagaimana rupanya atau pandangan luarannya. Jadi...wanita yg kat luar tue janganlah anggap dan mengharapkan semua yg hebat dari LELAKI! mereka juga mcm kita...normal dan mempunyai kelemahan.


P/S : TEPUK DADA TANYA SELERA.... TGK MUKA KAT CERMIN, LIHAT DIRI SENDIRI SUPAYA TAHU SIAPA KITA YG HENDAK SEMUANYA SEMPURNA.

This entry was posted on Khamis, Julai 02, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Langgan: Catat Ulasan (Atom) .

0 comments

Catat Ulasan