#KENALI JENIS-JENIS LELAKI#  

Posted by: kiNaKoYu @ AsMaWaTiE ALiaS in




kita mesti nak tahu kan apa jenis2 LELAKI yg terdapat di dunia ini. ada yang ok..ada yg tidak. tul x? bukan wanita saja nak tahu. yg lelaki pun mesti nak tahu gak kan? jom baca entri kali ini!!!!

JENIS MANIS MULUT DI BIBIR
LELAKI kategori ini adalah seorang yg hisap rokok curi2. atau lbh tepat lagi hisap rokok tanpa pengetahuan pasangannya. dan lelaki ini sentiasa 'menutup' bau rokok dengan makan gula2. sbb tu mulut serta bibir dorang manis.hak..hak..hak... mesti ramaikan LELAKi mcm nie. entah2 pakwe kita atau suami kita jenis LELAKI macam ni...hati2 yea?

JENIS BAGI BETIS NAK PEHA LAK
LELAKI jenis ini mempunyai selera makan yg tinggi. dan juga seorang yg kaki lantak atau sedap lagi dipanggil 'buruk lantak'. jadi... sesiapa yg mempunyai pasangan seperti ini hendaklah sentiasa pastikan ada lebihan makanan setiap kali lepas makan. kalau ada yg macam ni kan... cakap kat dia, oooiii sayangggggg...igt owg belakang yewwwww...

JENIS LEMBUT GIGI DARI LIDAH
LELAKI jenis ini seorang yg suka menggosok gigi sampai giginya nampak putih berseri bersinar2. dan harus di ingat yew....gigi dia yg putih tue adalah senjata utama untuk dorang meng' ayat' wanita kerana yg putih itu dapat melembutkan hati wanita tanpa menggunakan ayat 'power'. uikssss.......habis la. huhuhuhuhuhu....hati2 yew wanita2 dekat luar sana.

HABIS MADU SEPAH DIBUANG
Jenis ini paling ditakuti oleh wanita di dalam dunia ini..... Jenis LELAKI ini mementingkan kebersihan. kerana dorang tak blh hidup dalam keadaan yg bersepah-sepah. sbb itulah..bila madu habis...mereka akan membuat pembersihan dan benda2 yg bersepah cepat2 mereka buang. haaaaa....bg wanita yg pemalas nie hati2 la...kalau rumah asyik bersepah. takut suami cari lain..padan muka koranggggggg....

This entry was posted on Jumaat, Julai 03, 2009 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Langgan: Catat Ulasan (Atom) .

0 comments

Catat Ulasan