+BeTul Ke Di Cinta AkU+  

Posted by: kiNaKoYu @ AsMaWaTiE ALiaS

aku ada dengar radio hari tue...tapi ada 1 bab tue aku tertarik untuk mendengarnya. aku betul2 pasang telinga ketika DJ tue cakap.

ada sepasang kekasih tu tengar borak2 pasal CINTA dorang.

makwe: sayang..sayang...ayang nak tanya ni. kalau CINTA ada dalam belon. sayang nak letupkan x belon nie untuk ayang?

pakwe: mmm.....letupkan la. sebab nak bagi CINTA tue pada ayang la. wat ape kan CINTA tu dok dalam belon tue kan?

kalau korang jadi pakwe awek tue...korang nak letupkan tak belon tue? sebab ape?
tapi bagi aku la kan....aku x letupkan belon tu. sebab kalau meletup hilanglah CINTA tue ikut angin dalam belon tue. elok2 dalam tue nak kuarkan buat ape?



This entry was posted on Selasa, Jun 30, 2009 . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Langgan: Catat Ulasan (Atom) .

0 comments

Catat Ulasan